7 השיטות הטובות ביותר ליצירת שיאי מכירות
שבחרו 7 בעלות עסקים
שרובנו הגדול מכיר
שיטה קלה ליישום שהעסק שלך עשוי לאהוב הוא
זה שבו את מקבלת כל הזמן עוד ועוד מידע על הלקוחות שלך.
בטיפול אוהב, עוד ידע הופך לעוד כוח.
כוח של הבנה שמיתרגם לכוח של מכירה.
בדף התודה להרשמה לאירוע שיווקי כדוגמת וובינר.
שמים גישה לשאלון עם מספר שאלות שמטרתן להבין ממה
הלקוחות הפוטנציאליים שלך מפחדים, במה הם
חושקים ואיך הם אוהבים שמציעים להם לקנות.
כשאת עושה את זה פעם אחר פעם את אוספת
מובהקות – רואה מה בולט מהנתונים הנאספים ויודעת
סביב אילו 3-4 כאבים ותשוקות עיקריים ייסוב הוובינר שלך.
קחי את העיקרון הזה והגדילי את הסקייל שלו בהרבה.
נקודתית ל- 7 עסקים שונים.
זו טכניקה מובילה בפודקאסט שלי-
3 שאלות זהות שכל המרואיינות והמרואיינים נשאלים
כך שכאשר 35 בעלות ובעלי עסקים,
שכל אחד ואחת נבחרו בפינצטה,
סיפרו לי בראיונות איתם
מה מייצר בעסקים שלהן גל של מכירות
הן פירטו והסבירו במדויק מה ואיך.
למי שרוצה ליישם בעסק שלה, במקרים רבים
אפשר פשוט לגשת ולעשות.
לא מדע טילים
איזה נכס!
הראיון האחרון היה פרקטי ביותר, ונעשה השבוע עם רוחמה סלע.
רוחמה ואני מכירים כבר כשבע שנים, יש לה מועדון שיווק למנויים
בו עברו כבר כמעט 2,000 בעלות ובעלי עסקים.
שמו "הקליקלות" ובפרק זה רוחמה נתנה ידע מצוין,
מובחר, ישים. תוכלו לראות אותו כאן:
פרק 75. איך להביא אנשים לוובינר דרך פייסבוק ואינסטגרם עם רוחמה סלע בין השאר, רוחמה הסבירה 0:06 – איך להוריד עשרות אחוזים מעלויות לידים לוובינר פרק 50, מהמושמעים ביותר – איך לעשות מיליון שקל בשנה עם מוצר קטן מה המנטליות הנדרשת לכך, פרק 67 – אבן דרך לבעלי עסקים קטנים: עם עדי מאור סיסו. זוהי שיטה חכמה וחסכונית באנרגיה, בפרק 64 פגשתי את אפרת לקט, אמא מאמנת, שסיפרה פרק 64. איך למכור מדהים, ביצירתיות אינסופית ובלי להכאיב התלהבתי שהיא תכלס החליטה ללכת הפוך, ובכל הכוח. בעיני, המסלול שלה בשיווק ומכירות, שמתוקף הוא כזה שעדיף לשים אליו לב וללמוד ממנו. פרק 61. איך לפגוש אישית כל לקוח פוטנציאלי בצורה מרגשת ומחברת, בלעדיך, עם עינת ליבי בראשית בראו אדם ומתכנת את ה AI ואת הבוט, חדורי מטרה וחסרי נשמה. – בוט-תכיר (Bo-takir) בפרק 61 שוחחנו ומדי פעם צחקנו אודות בקיצור, תוכן מרגש וכיפי עם עינת האלופה
איך להיכנס לטיקטוק קטנים ולצאת גדולים, עם מירב שביט בפרק 48 אירחתי את מירב שביט, אמנית ואשת שיווק מוכשרת. 00:21 – מניפולציה מעולה של אנשי מקצוע בטיק טוק (גם חובבנים יכולים, בקלות) והראשונה שפתחה את העונה השניה…. עם פרק 41: כתיבה שיווקית מטלטלת – לכתוב מהבטן של הלקוח – עם רוזין רוזנבלום רוזין היא מומחית לשיווק באמצעות תוכן. כדרכה היא הבריקה, הבזיקה, נצצה וכמו כוכב השביט האנושי שהיא, רוזין רוזנבלום ואני מכירים ומדברים לפעמים על עסקים יחד כבר כ 13 שנה. הרבה טוב, וטוב מאוד. ועוד. תקשיבו, תספגו, תהנו! |
ישעיהו ריב
קופירייטר ממיר ומורה דרך לוובינרים
– כבר ביררתם האם
וובינר מתאים לעסק שלכם?
מצד אחד,
מי לא רוצה לעשות 5 ו- 6 ספרות לפי דרישה, כשמתאים לה?
מצד שני,
האם העסק ברמת בשלות שיכולה להכיל צמיחה מהירה
במספר הלקוחות ובשירות הניתן?
מצד שלישי, האם וובינר יעבוד עבור מה שאתם רוצים?
יש כמה משתנים שקובעים זאת. ביניהם
– גודל הקהל הפוטנציאלי
– מחיר המוצר
– היכולת שלכם לסקיילינג
…
לפני שתתקדמו, מוזמנות ליצור קשר ולהיעזר בי לבדוק האם וובינר נכון עבורכם.