יש כאן פרק עשיר בצורה בלתי רגילה בתוכן שמסביר ממש מה לעשות ואיך כדי להביא לוובינר שלך תנועה מפייסבוק ואינסטגרם בעלויות הנוחות ביותר.
רוחמה הביא תוכן שאין ישים ממנו. ללכת ולעשות.
בחרתי להתחיל עם קטע שמייד נותן טריק שמוריד עלויות לידים לוובינר ב 50%:
"לפרסם pdf עולה איזה 50% מלפרסם וובינר.
ואני הכנסתי בן אדם לרשימת תפוצה בגלל PDF- ארבעים דרכים לבלות באינסטגרם. ואז עוד שבועיים-שלושה אני כבר אשלח ברשימה וובינר על איך להביא לקוחות מאינסטגרם. אז הוא כבר יירשם. והוא יירשם כי הוא נכנס לי לרשימה לא בעלות הרשמה של וובינר, שהיא מינימום פי שתיים, אלא בעלות הרשמה ל PDF הזה, 40 דרכים לבלות באינסטגרם.
"זה זהב מה שאת אומרת. " הגבתי.
ורוחמה, בלי שמץ בלבול, המשיכה בהפגזה:
אז ההצעה הראשונה היא כל הזמן להכניס אנשים לרשימת התפוצה, על ידי זה שאני נותנת להם מתנת סיפוק מיידי.
יש שני סוגים של מתנות אצלי. מתנת סיפוק מיידי. זו מתנה שמי שנרשם ישר מקבל.
בדרך כלל זו גם תהיה מתנה מאוד פשוטה ליישום. היא באה ב PDF- בתבניות, בסרטון של עד 20 דקות, עדיף שלא.
וכשאני רושמת בפרסום ממומן אנשים למתנת סיפוק מיידי, העלות יהיה בדרך כלל 50 אחוז או אפילו פחות ממה שיעלה לי וובינר.
אוקיי? ואז מה אני עושה? יכול להיות שאין לי באותו הרגע וובינר.
שבוע, שבועיים אחרי אני מזמינה את כל הקהילה שלי, כולם ברשימה, לוובינר. הוא בא, כי זה נורא מחובר למתנת סיפוק מיידי שהוריד…"
רוחמה שולטת ומתעדכנת כל הזמן בשיטות הטובות ביותר להבאת לידים במינימום מחיר.
זאת כחלק מהשירות שהיא נותנת ללקוחות מועדון הלקוחות השיווקי שלה – הקליקלות.
עדיין צוחקת על עצמה איך בחרה שם כל כך לא קליט 🙂 ובואו, אחרי שכ 2,000 בעלי עסקים כבר למדו בו וחלקם עדיין, מותר לה להסתלבט על עצמה…
זה מתחיל חזק, ומשם משתפר – מקווה שתהנו:
0:06 – זהב: שיטה להורדת עשרות אחוזים מעלויות לידים לוובינר
"הוא הביא לי אנשים לוובינר ב-25 שקלים"
00:06:29 – באיזו עלות נהוג להביא לידים לוובינר בתחום השירות, הידע והקורסים.
06:31 – השתגעת על כל הראש?
כמה באמת הלידים לוובינר כזה צריכים לעלות בטיפול של רוחמה
7:06- מי אמר "7-8 ₪ לליד?"
7:30 – מהי העלות לקיום וובינר בתנאים כאלה?
8:00 – איזו הנחה "Built In" יקבל מי שמנצל את קמפיין הוובינר לרשימת תפוצה?
8:25 – כמה מכירות צריך כדי להחזיר את ההשקעה?
9:05- "בחיים לא הגיע ליד לקורס דיגיטלי מעל 20 ₪"
20:30 – שני סוגי המתנות שנותנת: מתנת סיפוק מיידי…
22:51 – הדרך להזמנה ללא צורך להרשמה
24:09 – דרך מאוד זולה להביא הרשמות – למי שאין תקציב
25:10 – תכלס היא מלמדת אנשים להרים קמפיין מורכב תוך שעתיים בהתחלה, ואחרי זה בפחות זמן
26:16 – כמה עולה המועדון שלה (מחיר מצחיק, ואני לא מקבל תגמול על ההמלצה החמה הזאת)
34:38 – היתרונות של פרסומת-וידאו. היתרונות של פרסומת-תמונה
34:48 – שני הסוגים העיקריים של פרסומת תמונה ואיזו עדיפה לאיזה צורך
40:26- מה צריך לבדוק דבר ראשון בקמפיין שלא עובד
59:46 – כיצד להוזיל את עלות ההרשמה לוובינר באמצעות מתן הקלטה. למה זה טוב ולמה זה לא טוב?