דרך יעילה וקצת ערמומית לעזור לאנשים להחליט לקנות דווקא ממך, כשהם יודעים המון על המוצר שלך
בראיון עם משווק מהחזקים בארה"ב כבר כמה עשרות שנים, דן קנדי, הוא סיפר שמתוך 500 מובילי החברות החזקות בארה"ב – לפי מדד fortune 500 –
הרוב, בזמן שבדק, לא היו בעלי רקע בכספים, לא בניהול, גם לא בשיווק ולא בתפעול. לא בתוכנה ולא בהנדסה,
אלא במכירות.
אז מה תעשה אם אתה רוצה למכור מעולה,
ולא החלטת כבר בתחילת הקריירה לרדת לרצפת המכירות,
בסוכנות הרכב בה עבדת, או למכור אנציקלופדיות מדלת לדלת, או קורסים אונליין,
ואתה רוצה וצריך לנשום מכירות?
אתה מוצא דרכי קיצור לאסוף עוד ידע ועוד התנסויות, אתה לא מוותר על אף הזדמנות לרכוש נסיון במכירות, גם כשהסיכויים לגמרי לרעתך, בכל מקרה תצבור ידע ונסיון.
ותלמד להכיל עוד הפסד וללמוד ממנו.
את קיצור הדרך מצאתי הפעם בדמות איש מכירות ותיק, משופשף, עם סדר גודל של 40 שנות נסיון במכירות מאחוריו, ונסיון גם בכתיבה ממירה, ואפילו – אחד שכתב ספר שעותקים רבים ממנו נמכרו,
לראיון בפודקאסט שלך.
הזמנתי את אבי עידן, שעונה אחת לאחת לכל ההגדרות האלה,
ובדקה 23:00 אבי העלה נקודה מעניינת מאוד,
כי כמו שחולים מגיעים היום לרופאים כשהם יודעים המון,
לקוחות מגיעים אלינו כשהם יודעים המון על המוצרים שלנו.
אבי דיבר על דרך מצוינת לקבל מזה יתרון.
דיברנו גם על
29:00 – האיבר החשוב ביותר במכירות
31:00 – הפעילות העסקית המקיפה עכשיו ותפקידו של אבי כמנהל האקדמיה ומפתח התכנים
35:00 – איך דובאי הפכה לטרנד מטורף של ישראלים ונדל"ן
37:35 – איך אבי ייצר גל של המרות בעסק שלו – ודילג על העונתיות
40:00 – שלוש מתנות מאבי: 1. לכתוב ספר – כלי השיווק הכי יעיל שהוא מכיר + השתיים הנוספות
44:00 – תרגיל הכיתה של אבי – כמה תשלם על השטר שבידיי?
46:00 – מה יביא אותנו ליהנות מההתנגדוויות של הקונים
47:00 – אבי יורד עליי. בצדק או שלא? תגידו בעצמכם
….
תהנו!
ישעיהו ריב, קופירייטר ממיר
נ.ב
אני מחפש להבין מה אתם רוצים לדעת על מכירה באימייל,
אשמח שתכתבו לי שאלות במייל חוזר, בתודה מראש.
נ.ב
אני מחפש להבין מה אתם רוצים לדעת על מכירה באימייל,
אשמח שתכתבו לי שאלות במייל חוזר, בתודה מראש.