מה לעשות עם הקורס שנרקב במגירה ולא מכניס עשרות אלפים בחודש?
אם העסקים שלהם היו קטנים ומתחילים, אוקיי, מובן. אבל אותם שני לקוחות שפגשתי השבוע שעובדים חכם, עובדים חזק, היה להם חזון ענק לעסק שכל אחד מהם התחיל לקדם – מכירה של עשרות ומאות קורסים כל חודש ללא מגע יד אדם, ובגלל טרדות העסק והחיים, הם עצרו אותו. בלי כוונה. אז אין מכירות של עשרות ומאות קורסים כל חודש. לו יש 3 קורסים. שניים מהם מכר מעט מאוד ולא התקדם. הוא שכר אותי לעשות איתו תהליך של יצירת קופי שיווקי מכירתי, איתה עשיתי, והיא עולה לאוויר. כחלק מזה, מייצרים את הפאנל הכי מתאים לזה. 65 פרקי הפודקאסט שלי ('הקופי הטוב בעולם') הוא סך הכל תרגיל סופר אינטרסנטי שלי שעובד לי טוב. אני שואל את עצמי "מי היזם שמצליח כל כך שאני רוצה לדעת בדיוק מה היא/הוא עושה, כולל הכוונות, הרעיונות, השיטה, דרכי ההתנהגות…?" כתוצאה יש לי מידע עדכני, ברור, חי, בועט חזק, על מגמות השיווק החזקות ביותר בישראל. למשל מלירון מור, אביב גיל, אפרת לקט. האם אלה האנשים שמובילים את התחרות? לא – הם לא מסתכלים מי עושה מה, ומתעסקים בשלהם. אם עוד לא הכרתם, מגמה ראשית שמתחזקת: לבסס פעילות עסקית משמעותית על מכירת מוצרי פרונט – קורסים, סדנאות, כנסים. כולם מדברים על זה. הם עושים את זה. חזק, בנחישות, בעקביות, בשיטתיות. התוצאה המתקבלת בעסקים שלהם: אם יש לך קורסים שנרקבים במגירה, מזמין אותך לפנות אליי, נבדוק יחד * אם אין לך כסף לקמפיין או רשימת דיוור להבאת תנועת מתעניינים לקורס/ים שלך, מוקדם מדי לפנות אליי. ישעיהו ריב |
נ.ב כדי להוציא כמה שצריך על פרסום, ולא יותר, כזו שחותכת הוצאות פרסום, והלקוחות מבינים מצוין תגיד, יש לך חזון בוער לעסק שכל הזמן מכניס לקוחות טובים, והופך אותם ללקוחות פרימיום מרגש אותך? אם כן, ניתן לשלוח מייל חוזר. |