"כל לילה, על הקיסר הסיני קאנג שי היה לקיים יחסים עם 9 נשים מההרמון שלו. היה עליו לספק כל אחת ואחת מהן.
כך הוא הוא עשה את זה..."
חתול כתום – שחור זו לא כותרת, אלא מציאות שיושבת לי על הברכיים- המזל שלי? אמרה לי שמכל דבר אני עושה תחרות, בחרתי מקצוע מתאים, תמיד אותה תחרות: לאור המציאות הזו, שלא עומדת להשתנות בהרבה זמן הקרוב, 3 מתכוני כותרות אפקטיביות לדפי מכירה ומיילים, שמקורם בכ 40 דפי המכירה שניתחתי בפודקאסט, הם אמורים, כשתשתמשו בשכל ובחדות, מתכון 1 – בעיה/פתרון: "תגיד שלום ל[בעיה] עם [פתרון]" דוגמה בתחום טכנולוגי: תפסיק לבזבז זמן ועבור לסיב אופטי. מתכון 2 – הזדמנות פי 2 – 10: תחום ההשקעות: מתכון 3 – תחזית קרובה: השפעת [השינוי העתידי] על [התחום]: מה עליך לדעת בריאות: "השפעת שינויי האקלים על בריאות הילדים שלך: מה עליך לדעת" מה עוד יש בכותרות שמשחק תפקיד כל כך דרמטי בעוררות של הקוראים ביחס אליך? רעיון גדול. מה כל הרעש על המושג החמקמק הזה של "רעיון גדול"? כי רק הוא כשלעצמו, מהווה כבר 80% מקידום השיווק שלך. כמעט לכל דף מכירה שפירקתי בימי שישי של 2022-
בלי להתאמץ יותר מדי להסביר את כל הפרטים העדינים שגורמים לזה לעבוד. ניקח את זה עוד צעד קדימה. ניקח הברקה, לא יודע איך לקרוא לזה אחרת. "כל לילה, על הקיסר הסיני קאנג שי היה לקיים יחסי מין הבדל קטן. ענק. פתאום אתה בעניין. רעיון גדול לוקח את דף המכירה שלך רחוק ועמוק, ישר לסקרנות, לתודעה ולעומק החשק של הקוראים שלך. קחו את התבניות האלה, ותשתמשו בהן בדפי המכירה ובמיילים שלכם. היתרון הגדול אגב כבר נמצא בתוך המילים האלה. מה כל כך גדול? כבר בסופו יהיה לך דף מכירה כתוב. ככה זה עובד: הפוך ממה שהכרת. לומדים קצת, כותבים קצת, וכך עוד כמה פעמים. בסיום התרגול יש לך את הטקסט הכתוב, שונה ממה שיהיה בהמשך, גם במחיר הזול בהרבה, גם בכמות ההשקעה האישית שלי. קרא כאן ותבין: |
ישעיהו ריב נ.ב.ב מי שנרשם עכשיו זוכה למתנה גדולה, קורס מחקר לקוח, כולל הנחיה שלי איך לעשות מחקר לקוח לפני תחילת הקורס, שלחו לי מייל, אתן לכם את הפרטים. |