מה מקבלים בפרק?
- הבנה עמוקה של מתי ואיך לטפל בקהל שחושד בכוונות של כל השוק שלך.
האם יש בתחום שלך לקוחות חשדנים? אם כן, יכול להיות לך כאן יתרון עסקי- שיווקי.
לכמה זמן? לתמיד. תיכף אסביר. - פירוט 5 רמות המודעות של הלקוח על פי ג'ין שוורץ.
אם אתם מחפשים טיפ שהערך שלו יהיה אדיר לאורך כל העיסוק שלכם כנותני ערך בשיווק ומכירה,
כלומר כל החיים, זה טיפ נכון עבורכם.
- שאלון קצר ליצירת מעורבות והנעת תהליך מכירה.
שאלון היא שיטה מצוינת לפיתוי לקוחות.
הוא מסקרן, ועושה צעד הלאה, יוצר מעורבות.
כשגארי בנסיונגה רושם שאלון, אני נשאר איתו.
הוא רושם שאלות לכאורה פשוטות,
ובתוכן מסווה מנגנונים פסיכולוגיים חכמים וחזקים:
השאלות כאן:
שאלה 1: שאלת מעגל האוגרים הדו-שלבית מס' 1
שאלה 2: שאלת פיזור החלומות ופגישה עם המציאות המתוקה
שאלה מס' 3: שאלת תרשים הזרימה
שאלה מס' 4: מאיצה את עצמה, עוד אחת מסוג שאלת הטיל הדו- שלבי.
שאלה 5: שאלת השיכור עם בקבוק העראק הריק ביד
- טיפ ליצירת הוק שקשה שלא לבלוע:
איך לתפוס את הלקוחות שלכם ברמת סקרנות שמאוד קשה שלא להיתפס בה. - הבנה מפורטת של שימוש בגרפיקה להצגת ערך.
בין אם יש לך יכולות עיצוב או שלא, זה לא משנה.
המטרה כאן להראות לאן אפשר להגיע עם פריט עיצוב ספציפי.
גם כאן, זה ערך לתמיד.