פרק 38. חמש דרכים שוולר נכנס למוח שלך וסולק אותך בלי שתרגיש | עידן וולר

בפרק זה נראה ונבין 5 טריקים קופירייטריים ופסיכולוגיים של משווק מהבולטים בישראל, עידן וולר.
יזם שהפך את עצמו לקופירייטר, ליזם מפותח יותר, למנטור, לסטרט אפיסט,
לדמות נערצת שהיא גם למודל לחיקוי, ושאת המיילים שלו קוראים בנשימה עצורה.

אם לתת ציון לכל אחד מהחלקים המכירתיים המופיעים בסרטון מכירה, בדף מכירה, בפוסט או במייל,
אנחנו רואים שהיכולת שלו בכתיבת כותרת, ביצירה של סיפור מרתק שאחריו עוקבים הקוראים בדריכות,
ולבסוף בהנעה לפעולה היא מצוינת בכל אחת מהקטגוריות. כמה מצוינת?

כמי שמכיר מאות קופירייטרים בולטים, בעיקר בארה"ב, גם באנגליה ובישראל,
בהחלט ניתן לומר שרמת הכתיבה שלו היא מצוינת ברמה עולמית.

השפה שלו היא שפה שמרגישה מקורית וחדשנית. שפה קיצונית בעוצמות שהיא מבטאת,
שמממשת בצורה בולטת את הרעיון של יצירת קוטביות –
או שאתה רוצה לקרוא או שאתה נדחה מהכתיבה. או שאתה מצטרף למועדון או שאתה פורש ממנו.

בעיני זו גישה אמיצה, גישה של יזם שגזר על עצמו להמשיך לנסות,
להמשיך ולהעז כחלק מבניה של היכולות האישיות שלו והמקצועיות במקביל, כשאלה מזינות את אלה.

המייל שלפנינו הוא בשבילי דוגמה מצוינת. בהתחלה קראתי את הכותרת ולא המשכתי.
אחר כך קראתי קצת מהמייל ונרתעתי. ואז קראתי את כל המייל, ובמקום או כמה נשימתי נעתקה.

המקומות האלה שהנשימה נעתקת, הן דברים מופלאים.
אני רוצה לקחת אתכם איתי במסע לפענוח הרגעים האלה ובדרך אליהם ומהם,
לפצח סודות ועקרונות קופי בהם משתמש הקופירייטר המוכשר והמנוסה הזה.

אילו סודות נגלה?
כמה. בחלקם יותר קל להשתמש, בחלקם צריך מיומנות גבוהה יותר.
מכל מקום, יש כאן הרבה מה להבין.

  1. דיבור עקיף.
    בשום שלב אינו פונה בגוף שני ישיר. עוקף זאת בדרכים רבות.
    טכנית, זו דרך להגיע למודעות של אדם בלי להגביר את ההתנגדויות שכבר יש לו.
  2. יצירת סמכות
    יש כאן שיעור מצוין על יצירת סמכות. בכמה שיטות.
  3. הסוד של הרמיזה.
    וולר הוא איש תקשורת מוכשר ומיומן. אנחנו רגילים לחשוב שחלק ניכר מביטוי הן מילים.
    כאן מצאתי, מה שלדעתי הוא הגילוי הגדול שהופך את התקשורת שלו לכל כך טובה,
    וכל כך אפקטיבית, את כוח השתיקה. אי ביטוי המילים.
    כתפיסה שיווקית זו מהפכה.

    זוהי מיומנות שקשה להבחין בה, וכאשר מבחינים בה ולומדים להשתמש בה, היא שדרוג חזק וגדול.
    מה צריך כדי לדבר רק בחצאי ביטויים, באמירות חזקות ומדודות,
    הנחתכות באמצען ונראות מלאות? כוח, גמישות.

    עבורי, כאדם שמתאמן באינטנסיביות מגיל 12, כבר 40 שנה, קל לי להבין את הקשר
    בין אימון פיסי אינטנסיבי ורציף ליכולות מנטליות משופרות ומשתפרות.
  4. סוד הקריאה הפנימית לפעולה
    גם הוא חלק מסוד הרמיזה. נגיע אליו.
  5. תהליך הנעה עוצמתית אדירה
    של הקורא באמצעות עצמו, מוכוונת ע"י הכותב:
    הנוצרת בתוך החשיבה של הלקוח ע"י יצירת שלשה:

    א. נותן נקודת מבט חדשה וידענית.
    ב. מעלה אמירה מבוססת היטב בעובדות חדשות
    ג. ומשם יוצא להנחת עבודה ולפעולה.

הרשמו והאזינו דרך האפליקציה המועדפת עליכם

פרקים נוספים שעשויים לעניין אותך