פרק 35. גאוני וחיוני: כיצד להעביר מסרים מכירתיים חזקים בלבוש בתולי ותמים שמוכר | יאנג אנד רוביקם

איזה יתרון עסקי משמעותי אפשר לקחת ממודעה שאמנם היתה הצלחה ענקית, אבל לפני 98 שנה? כמעט 100 שנה!
חשבת פעם על היתרון שמחזיק מי שמכיר ידע כזה, ויכול להמיר אותו לפרסומות עכשוויות?
אני חושב על זה, למזלי.

כבר כמה שנים אני תוהה למה אחד מגדולי הקופירייטרים – גארי הלברט (הממזר) –
כלל אותה ב- 10 המודעות שחייבים ללמוד.

נראה לי שעליתי על משהו. זה משהו גדול.
היום נראה איך משתמשים במלים פשוטות, בהסברים פשוטים נטולי דרמות,
כדי ליצור אפקט פסיכולוגי מסיבי. גארי, ינוח על משכבו בשלום, היה תחמן גדול.
חלק מהתחמנות שלו היתה לדבר פשוט ולמכור, למכור, למכור.

הפרסום האמריקאי, רואים מתחילת המאה ה 20, תמיד היה תחרותי מאוד,
מול קהל ביקורתי וחשדן. איך מוכרים לאנשים כאלה מעל דפי העיתון?
מתחילים להבין למה הידע הזה כל כך מועיל להיום?

נגיד את זה הרבה יותר ברור:
בעולם שלנו, כשכל פרסום הוא חשוד,
מי שיודע להעביר מסרים מאוד חזקים שנראים רגילים, הוא מלך.

בואו נראה בזאת תובנת מפתח בכל מה שקשור לקופי שקשור לגארי הלברט.
זו אחת מעשר המודעות שהוא ממליץ להעתיק בכתב.

נכיר את טכנולוגיית שכנוע מתחת לרדאר 1 – שמדברת על חומרים ממכרים קיצוניים במידה שונה תחת אותה "מטריה"

נפגוש את תהליך התולעת הערמומית בן 3 החלקים לשכנוע תת הכרתי,
שאחרי משפטים ספורים כבר מאיץ בך, לקוח אידאלי, לקרוא הכל.
להשתכנע עד הסוף, כי אתה או במקרה הזה את, מרגישה פחד ואשמה.

תהנו





הרשמו והאזינו דרך האפליקציה המועדפת עליכם

פרקים נוספים שעשויים לעניין אותך