היום תקבלו מעל 7 שיטות חזקות ביותר למכירה באמצעות קופי.
אסביר אותן וגם אסביר במה אני ממליץ להשתמש ובמה לא.
הן שכנעו הרבה אנשים לעשות דבר שהם כבר לא האמינו שהם מסוגלים.
הן מתאימות למגוון שירותים רחב, ואחת מהן מתאימה במיוחד למוכרי מוצרים שנותנים מידע על תהליך של מחקר מדעי של המוצר. אם אתם מוכרים מוצר ולא עושים זאת, הייתי שוקל לעשות זאת.
בין השיטות:
שיטה מס' 1: שיטת הלקוח העוזר
דרך חכמה ומקורית לתת לאנשים מוטיבציה גדולה לקנות כמות גדולה יותר של מוצרים שלך,
ולתת להם לעבד את המידע המוביל אליה בעצמם ולשכנע אותם למכור לעצמם.
שיטה מס' 2: גלגול האחריות
שיטה מהנה וממכרת לקוחות של גלגול האחריות לחיים שלהם מהם והלאה.
תענוג אמיתי למי שמוכן להיות צרכן מספיק טיפש ללכת על כזה קו. ללא ספק, לא ממליץ.
שיטה מס' 3: שיטת המטרונום ליצירת קצב במכירה:
מייצרים למכירה קצב שבו הדברים קורים, בלעדיך, הצרכן. הם פשוט קורים.
כמו ריבית על השקעה נכונה. השעון מתקתק, והכסף גדל. קל. פשוט. בלעדיך.
האם להשתמש? טוב לתת קצב למכירה, פחות טוב לשכנע שהיא תעבוד בלעדיך.
שיטה מס' 4: שיטת ההשוואה ללקוח קיצון
שהופכת את השימוש הקשה והמפרך במוצר שלך לקלה ופשוטה לתפיסה.
משתמשת בשני שלבים ליצירת נחשקות של המוצר/שירות:
- קלות יצירה
- תפיסת היתרון כרב ערך
שיטה מס' 5: שיטת פתיחת הפקק והשטיפה
שמשכנעת אותך בקלות להיפרד מהרגלים מייסרים בקלות, כך שקל לך להאמין בזה.
מוכלת בפסקה יפהפיה וכל כך חכמה ומתוחכמת ובה שתי שיטות שכנוע משתלבות:
א. שיטה מס' 6: שיטת " למראית עין" – שיטה מתוחכמת להסרת התנגדות לקוח:
ואז החלק המשלים:
ב. שיטה מס' 7: שיטת "ההפרדה המנצחת":
"שיטת רשימת הנתונים שחובטים באי מודעות הקורא" שיטה גאונית, וגם בה נמצא שני חלקים:
הראשון מכין, והשני חובט בכל הכוח, בלי להראות טיפת מאמץ. חבטה לכאורה נטולת עוצמה, אך הדיוק המספרי שלה מייצר אפקט רגשי עצום, במסכה של כלום לא קרה.
מה שהיא מעוררת בחשיבה הלא מודעת של הקורא, השם ישמור.
קשה להגזים במידת האינטליגנציה של הכתיבה הזו.
תהנו, תאזינו, תשתמשו