המודעה שלפנינו היא מהרווחיות ביותר אי פעם. לפי ראיון שנתן ג'ו קארבו, הסופר שכתב אותה ב 1975, הוא מכר 400,000 עותקים מהספר אותו פירסמה המודעה. כמה שנים מאוחר יותר, מדובר על 3 מליון עותקים.
מכל 32 פרקי הפודקאסט, יש 2 מודעות שהשאירו עליי רושם של מודעות על זמניות, עשויות כל כך טוב שבין הטובים ביותר הן מתבלטות. הראשונה היא זו של בן סוארז בפרק 27 – מוכרת מוצר על אסטרולוגיה. השני היא זו של ג'ו קרבו, מוכרת ספר.
שניהם נמנים על סוג הקופירייטרים אותו הגדיר הגאון גארי הלברט כטובים ביותר: בעלי עסקים שנדרשו לכתוב ולא עבור אחרים. כהגדרה לא קופירייטרים. בגלל שזה המסלול דרכו אני הגעתי לכתיבה, הצורך הדוחק לכתוב דפי מכירה לעסק שגדל ותפח להיות הגדול מסוגו בישראל, שמכר 10,000 קורסים במחירים של 3300-5500 שח, אני מבין על מה הוא מדבר.
כשאתה אחראי לעשרות משפחות שהוריהן עובדים אצלך, כשלכל החלטה שלך יש משקל כבד, אתה כותב אחרת, ממש אחרת.
שמו של הספר אותו מפרסמת המודעה- דרכו של העצלן לאושר.
במחיר של 10 דולרים לספר, בהשקעה שכפי שמפורטת במודעה עומדת על 50 סנט, הסכומים הם בין 3,800,000 – 28,500,000 דולר במחירי 1975
עד 154 מליון דולר במחירי היום.
מה קרבו באמת מוכר?
קרבו מבטיח הבטחות לאורך כל המודעה שלו, משתמש במילים כמו ערבות, הבטחה והוכחה. בכך הוא בונה אמון עם הקורא.
- בין הדברים שנראה במודעה ובניתוח שלה:
טיפול מסיבי בהתנגדויות ב- 7 שלבי שכנוע ושימוש חזק ברגש - שימוש מצוין בעצלנות
- שימוש מצוין בחמדנות
- (איך להפוך התנגדות חזקה מאוד של לקוח לפתיחה של הרצון שלו לקבל ממך ידע).
- הסבר לשתי שיטות לתת אחריות, ואיך אחת מהן מייצרת למוכר השירות/ מוצר יותר כסף.
- הצהרת התרברבות ושחצנות אישית בצורה שנתפסת הוגנת ויותר מזה, גורמת לתוכן שלך להראות אמין.
- איך להפוך לגיבור בעיני הקוראים שלך באמצעות סיפור אמיתות פשוטות מהחיים שלך, בצורה מסוימת שאינה נתפסת כמניפולציה.
- רשימת 8 הלאווים – מה אתה לא צריך.
- יצירת סמכות באמצעות אחרים
- הפתעה – באילו 26 מדינות סליחה 27 שומעים את הפודקאסט הזה.
- 3 האלמנטים שינחו אתכם לכתוב המלצה טובה
לאורך הקופי הוא לא מזכיר מה בדיוק הוא מוכר, לא הוזכרו תכונות. הוא אומר תן לתכונות לגשר על הפער. הוא מוכר את הארץ המובטחת, ולא את הגשר לארץ המובטחת. הוא מוכר את החלומות של להרוויח המון כסף בלי לעבוד קשה.