מי כתב? אדם שהמכירות שנעשו מפרסומות שכתב עברו את המיליארד דולר,
יש מעט מאוד קופירייטרים במועדון הזה. זוהי מודעת מכירות שהופיעה כפרסומת בעיתון,
שבגלל החדשנות, התעוזה והעוצמה שבה, דחפה את הסוכנות שלו לצמוח חזק ומהר.
ניתחתי את המודעה הזו ואתן לכם גם ידע רשמי עם פירוט מבנה מודעת המכירה המדהימה
הזו שאם אתם אנשי פרסום, היא בול עבורכם, עובדת על אותה פסיכולוגיית לקוחות,
ובמציאות דומה לשלנו, עשתה מהפך בשוק מאוד קשוח בתקופה מאוד תחרותית,
אציין את השלבים בהם מתרחש תהליך השכנוע שהביא לתוצאות מפתיעות, לטובה כמובן.
ומעבר למצופה.
תפגשו נוסחה מדויקת בת 4 שלבים שלה הוא מייחס את ההצלחה שלו, הוא אומר בפה
מלא שיש את גארי הקופירייטר הבינוני שלפניה ואת גארי הקופירייטר המעולה שלאחריה. נגיע אליה תיכף.
מלבדה, מכיוון שהיא מציגה את המרכיבים, אבל לא את סדר הכנת התבשיל, המתכון,
פירקתי את תהליך המכירה המצוין שיש כאן ל- 9 חלקים,
ואעקוב אתכם אחרי 9 שלבי המכירה כדי שתבינו ותוכלו ליישם.
בינתיים, אם יש לכם זיכרון פנומנלי שזוכר כל מלה שנאמרת לתמיד, אתם לא
צריכים את מה שאציע עכשיו. אם לא, יש לכם שתי אפשרויות טובות:
הראשונה – מציע לכם בחום לקחת משהו ולכתוב את השלבים.
השניה – אם אתם רוצים את התמלול, קל מאוד לקבל אותו,
כל מה שעליכם לעשות הוא לדרג את הפודקאסט בחמישה כוכבים
ולשלוח את צילום המסך למייל במשרד contact@yeshmarketing.co.il.
צרפו צילום מסך, שלחו למשרד ומכאן נעביר לכם את הפרק הזה ועוד שניים,
כולל ההסברים בכתב ותרגום מכתב המכירה.