כשהשליח מסר לי בידיים את המעטפה הזו, טיפה נפוחה מהאוצר בתוכה,
עשויה קרטון קשיח עם צבעי ולוגו FEDEX,
התאפקתי שלא לפתוח, מתרגש.
כתובת אמריקאית ותאריך המשלוח הסגירו מה מחכה בתוכה,
ואז פתחתי, ואכן, הניוזלטר בידיי…
יקר, מקצועי, נחשק.
מהמקלדת של הפרובוקטור המעצבן, המבריק והנחוש שהפך את
הבידור למוטו ואת הקיטוב לאמצעי שיווק אכזרי ביעילותו.
מאיפה קניתי? מדף המכירה שהצגתי כאן, כולל כמה אסטרטגיות וטקטיקות מצוינות,
שעובדות…
את המיילים שלו על שיווק וקופי אני מקבל מ 2017, כ 80% מהם אפורים-
כלומר נפתחו. ואת אלה שנפתחים, אני קורא כמעט תמיד עד הסוף.
זו גם הסיבה שעל הקופירייטר שכתב את דף המכירה שאותו אני מנתח בפרק הזה,
ממליצים אנשי שיווק מהטובים בעולם ביניהם ראסל ברונסון, גארי בנסיונגה
ועוד עשרות מהטופ העולמי.
סיבה מרכזית לזה שאחוזי פתיחת המיילים שלי
של הלקוחות שלי חריגים לטובה,
נמצאת במה שאימצתי ממנו.
בדקה מס' 2 כבר תשמעו בפודקאסט
מה ההנחיות לקבלת הניוזלטר ואיזה תוצאות הוא אמור לייצר,
ותבינו למה משלמים עליו כזו כמות של כסף.
תהנו!
ישעיהו ריב
קופירייטר ממיר
פרק 55. לגדל ילדים על קו המשווה, יום עבודה בשבוע, העסק עובד בארץ. עם דורון גושן
גשם מכה בחלון בצהריים, עוד מעט ייגמר,ככה זה ברפובליקה הדומיניקנית. הליכות קצרות לחוף הים.הילדים גדלים.העסק