מי לא רוצה לקבל במחיר של כמה עשרות דולרים, כוח אדיר בידיים?
מי לא רוצה לקבל במחיר הזה את הכוח להשפיע על כל אחד?
כמובן שכרגע רק המחשבה הזו נראית לך הזויה.
דמיין לעצמך שיש לך את הכוח לגרום לאשה סבירה, ליתר דיוק ל 7,000 נשים, להשתכנע תוך 6 דקות
שזה מה שהן יקבלו,
ובעקבות זאת להקדיש לך כמה שעות מזמנה, ובסוף גם לשלם לך.
מי יכול היה לעשות את זה?
גיבור על שכופה את מחשבתו על האחר?
מישהו מסרטי מארבל?
זה עובד אחרת. אדם בשר ודם. מוכשר, חכם, מלומד, מנוסה, אמיץ. בשר ודם.
קופירייטר שטען שהכותרת שלו הינה הטובה ביותר שנכתבה אי פעם,
קשה שלא לגחך: "עף על עצמו", "זה ישן"… כשנכנסים לטקסט,
נסחפים פנימה אל התשוקה, אל החושניות,
אל הרצון בכוח אדיר שיהיה למי שיקנה את המוצר, ומתחילים להבין.
אם רוצים להבין יותר איך לקופי יש כל כך הרבה כוח, עד שהוא אכן מסוכן בידיים הלא נכונות,
הפרק הזה מספר את סיפורה של טובה בורגניין, אשת עסקים, סופרת, ובטח שלא "אשתו של",
שזכתה במודעה מפרי עטו גארי הלברט ינוח על משכבו בשלום.
את ניתוח המודעה חילקתי לשניים:
חלק ראשון: אסטרטגיה – לבעלי עסקים ומנהלים שרוצים לראות את התמונה הגדולה, וזהו.
חלק שני: טקטיקה. ניתחתי את המודעה מתחילתה עד סופה, דרך המנגנון המבריק בשם סוייפ-ימין-שמאל,
שגורם לקוראת לאמץ טענה אחת, לעמת אותה עם אחרת, ואז להחליט ללכת לכיוון המקורי של קניית המוצר.
בהנאה!
ישעיהו ריב
קופירייטר ממיר
להרשמה לקבלת עדכונים על פרקים חדשים
קישורים רלוונטיים
לצפיה במודעה
פרק 55. לגדל ילדים על קו המשווה, יום עבודה בשבוע, העסק עובד בארץ. עם דורון גושן
גשם מכה בחלון בצהריים, עוד מעט ייגמר,ככה זה ברפובליקה הדומיניקנית. הליכות קצרות לחוף הים.הילדים גדלים.העסק