יושבים בפיצריה
(קמפיין שעירב תשוקה,
סמים, מסתורין והרבה כסף)

מי יושבים?

שולמית האהובה מאוד תמיד, אשת הממיר, חברה מצליחנית ובן זוגה התואם, והממיר.

בצלחת המשותפת מתבודדות כמה חתיכות פוקאצ'ה שטרם נאכלו.
הפיצות נאכלו וזכו האחת לציון 8, השניה ל- 7, והשתיים האחרות 6.
(סועדים ביקורתיים?) מחכים לקינוחים שנבחרו…

…מיה ממשיכה: "החלטתי להתקדם עם זה. עשיתי כבר פיילוט 4 סדנאות יוגה,
כל פעם הגיעו 8-12 משתתפות. 12 שנים אני כבר מנהלת את השיווק של (חברת פיננסים בינ"ל),

לא רוצה מזה יותר. די. עוברת הלאה. כל מיני יועצים עסקיים ואנשי פרסום שאני מכירה מהתחום ושואלת,
אומרים לי לעשות לינקדאין עסקי, אתר אינטרנט, פייסבוק עסקי,
ישעיהו, מה באמת צריך?"

הממיר: "רשימת דיוור".
מיה: "המון אנשים אמרו לי שצריך פייסבוק עסקי. מה כדאי שיהיה?"
הממיר: "פייסבוק פרטי, לינקדאין פרטי ואתר."
מיה:"הבנתי. אז כדאי כמה דברים אבל צריך רק רשימת דיוור"
הממיר: "תרשי לי להיות תמציתי. כן".

מיה: "כמה מיילים לשלוח?"
הממיר: "כמה שיותר. כל יום, 3 פעמים בשבוע, פעמיים בשבוע, פעם בשבוע, לא פחות".

עזר, בן הזוג של מאיה: "התעניינתי באיזה שירות לעסק (לנ"ל עסק אימון שמעסיק 15 מאמנים שכירים)
והתחלתי לקבל מיילים. כל יום מייל. ביום החמישי כבר נמאס. אנשים כמוני מסירים את עצמם."

הממיר: "הסרת את עצמך?"
עזר: "עוד לא."

הממיר: "כי…?"
עזר: "לפעמים יש שם משהו מעניין, לא רוצה לפספס אותו. אבל אני לא קורא אותם."

הממיר: "רוצה להכיר ניסוי מעניין?
עזר: "אהה"
הממיר: "לפי מחקר אמריקאי, כשאנשים מתעניינים לקנות משהו בתחום כלשהו,
50% מהם יקנו משהו בתחום הזה תוך שנתיים."
עזר: "אהה"

מיה: גוחנת קדימה בכסא, מרפקים על השולחן. מביטה.
שולמית: מחייכת כשותפת סוד.

הממיר: "זאת אומרת שמדי פעם אתה תראה באינבוקס שלך כותרת כלשהי או את השם של מי ששלח."
עזר: "אהה".

הממיר: "כשתבשיל ותחליט לקנות, למי תתקשר קודם,
למי שכבר שנתיים כל יום, יומיים, או שבועיים ראית את שמה
בתיבה שלך וכל פעם שהצצת נשאבת על ידי התוכן שתמיד גילה
לך משהו שלא ידעת, ורלוונטי לך, או על ידי שם חדש שגילית?"

מיה: "הבנתי אותך. ואיך כותבים ככה שאותו לקוח פוטנציאלי מציץ תמיד יקרא משהו מעניין?"
הממיר: "כותבים מבדר. יכול להיות מצחיק, יכול להיות כואב, דוקר,
יפה, מקסים, מלא תשוקה וגם מוריד. תמיד מבדר."

עזר מתעמק בשאריות הפיצה, מאיה לוקחת את הקינוח שהגיע,
שולמית לוגמת מהקפה ואומרת "זה מה שישעיהו עושה".

הממיר מגיח מבין הצללים ומציע למי מקוראיו האהובים
שרוצה להבין איך לבלוט בתוך תחום מאוד תחרותי,
ולקלוט איך עסק שעשה את זה נכון עשה ליטרלי מליונים בדולרים,

ללחוץ ולעבור לפרק מספר 7 בפודקאסט "הקופי הטוב בעולם" ולהבין איך דבר כזה קורה

קודם כל תשמעו כיצד אשת השחקן המפורסם נשבעה שהבושם החדש שלה
לא מכיל ממריץ ס.ק-ס לא חוקי.

ישעיהו ריב
קופירייטר ממיר

נ.ב
אם אתם רוצים להבין איך לבלוט בתוך תחום מאוד מאוד תחרותי,
עם קולגות שיש להם הרבה יותר כסף משלכם,

ויש לכם עניין בתשוקה, חושניות, דברים שראוי שישארו מחוץ לחוק,
ואיך עסקית דבר כזה עובד,
לחצו על הקישור, וכנסו לפרק השביעי שלא יכול לדבר ישירות על ס.ק-ס

פוסטים שעשויים לעניין אותך

כתיבת תגובה